Klantenservice
Heeft u een vraag of een opmerking? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.


Contact:

 

Gust Wijnen en meer

Hoogzand 49/0/1

2235 Westmeerbeek 

Telefoon: +32(0)16 84 55 18

E-mail: [email protected]

 

BTW BE 0646 704 938

OPENINGSUREN:
 

Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 14u-20u
Donderdag: 14u-20u
Vrijdag: 14u-20u
Zaterdag: 12u-20u
Zondag: 12u-18u
1 Veel gestelde vragen.
1.1 Wat verkoopt "Wijn en meer"?
  • Witte & rode wijnen
  • Champagne
  • Whiskey
  • Gin
  • Sigaren
  • Pijpen & tabak
  • ...
1.2 Wat is de leveringstermijn?

Wanneer u uw bestelling in de online shop voltooid hebt, starten we onmiddellijk met het samenstellen van uw pakket. Het duurt maximum 4 werkdagen voordat het pakket wordt verzonden (*). 
We selecteren de wijnen in onze fysieke winkel of in het magazijn en verzenden de pakketten met BpostBpost komt de pakketten 1 keer per week ophalen in het magazijn. 
 
Leveringstermijn door Bpost: 
 
 

Afbeelding 

 

Afbeelding 

België 
1-2 dagen 

Afbeelding 

Nederland, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Zweden, Verenigd Koninkrijk 
2-3 dagen 

Afbeelding 

Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië 
3-4 dagen 

Afbeelding 

Griekenland, Kroatië, Monaco, Noorwegen, San Marino, Servië, Vaticaanstad, Turkije, Oekraïne, Zwitserland 
3-8 dagen 

Afbeelding 

Verenigde Staten, Canada (+ alle andere landen) 
7-14 dagen 

 
 

* De bovenstaande verzendtijden zijn onder voorbehoud. Hoewel wij ons uiterste best doen om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren binnen de aangegeven tijd, zijn wij niet verantwoordelijk voor het te laat leveren als gevolg van omstandigheden die buiten onze macht liggen. Uiteraard zullen wij ons best doen om u te informeren over de eventuele vertraging. 

1.3 Naar welke landen wordt er verzonden en wat is de verzendingskost

Wij versturen al onze wijnen, glazen en anderenaar bijna overal ter wereld. U kan de tarieven berekenen via het winkelwagentje. (Alle vermelde kosten dekken de verpakkings- en verzendingskost.) 
 
 

Europa 

Voor verzendingen binnen Europa is er een vaste verzendingskost per pakket. Een pakket kan tot  
10 kilogram bevatten. Dit betekent dat een verzending van 2 flessen evenveel zal kosten als een verzending van 6 Flessen. 
 
Een pakket kan max. 10 kg aan wijn en accessoires bevatten. 
 
 

 

Afbeelding 

België 

 

 

• Aan huis 

€ 5,00 

 

• Afhaalpunt Bpost 

€ 5,00 

Afbeelding 

Bulgarije 

€ 38,95 

Afbeelding 

Denemarken 

€ 19,95 

Afbeelding 

Duitsland 

€ 8,50 

Afbeelding 

Estland 

€ 24,95 

Afbeelding 

Finland 

€ 24,95 

Afbeelding 

Frankrijk 

€ 10,00 

Afbeelding 

Griekenland 

€ 34,95 

 

Afbeelding 

Groot-Brittannië 

€ 9,95 

Afbeelding 

Hongarije 

€ 24,95 

Afbeelding 

Ierland 

€ 18,95 

Afbeelding 

Italië 

€ 19,95 

Afbeelding 

Kroatië 

€ 24,95 

Afbeelding 

Letland 

€ 24,95 

Afbeelding 

Litouwen 

€ 24,95 

Afbeelding 

Luxemburg 

€ 8,00 

Afbeelding 

Nederland 

€ 7,50 

Afbeelding 

Oostenrijk 

€ 14,95 

 

Afbeelding 

Polen 

€ 24,95 

Afbeelding 

Portugal 

€ 26,95 

Afbeelding 

Roemenië 

€ 24,95 

Afbeelding 

Slovenië 

€ 24,95 

Afbeelding 

Slowakije 

€ 24,95 

Afbeelding 

Spanje 

€ 23,50 

Afbeelding 

Tsjechië 

€ 24,95 

Afbeelding 

Zweden 

€ 17,95 

 

 

 

 

 

 

 
 
Wanneer we een pakket versturen naar een Europees eiland - behalve Groot-Brittannië + Ierland - (Noord-Ierland = 24.95€/box), wordt er een eilandtoeslag aangerekend voor het boottransport. Dit wordt toegevoegd aan de verzendingskost. Neem contact met ons op indien u meer informatie wenst: [email protected]  
 
Wenst u een grotere hoeveelheid wijn te bestellen? Contacteer ons dan via [email protected] 
 
 

Andere landen 

Wij verzenden onze producten wereldwijd. De prijs van de verzending hangt af van de omvang en het gewicht van het pakket. Onze internationale verzekering dekt schade of verlies van het pakket. De leveringstermijn buiten Europa wordt geschat op 7 à 14 dagen. 

1.4 Wat als de bestelling beschadigd, onvolledig of verloren is?

Wij verzenden zware en breekbare producten. Hoewel deze goed verpakt worden zodat de kans op schade laag is, is het toch mogelijk dat u een gebroken fles of glas ontvangt. 
 
Stuur ons zo snel mogelijk via e-mail ([email protected]) een foto van het beschadigde product wanneer dit voorvalt. Wij bezorgen u een nieuw product of betalen u de prijs van de beschadigde producten terug. 
 
Onze internationale verzekering dekt bovendien alle schade of verlies van pakketten.

1.5 Wat als ik het product wil retourneren?

Het product moet binnen 7 werkdagen via e-mail aangemeld worden. Vervolgens dienen de producten binnen 7 werkdagen in de originele verpakking teruggestuurd te worden met alle originele labels en kaartjes. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wel adviseren wij het pakket aangetekend te verzenden en te voorzien van een tracking nummer. 
 
De artikelen dienen nieuw, ongeopend en onbeschadigd teruggestuurd te worden. U zult het volledige aankoopbedrag terugkrijgen als aan alle voorwaarden  is voldaan.  
 
Andere vragen over verzenden & retourneren? Contacteer ons via: [email protected]

Neem contact op
* Verplichte velden